Bones fotos de neu
6-8 de desembre de 2008: Prat de Cadí, Masella i Molina

La Cerdanya va ser el nostre destí per al Pont de la Puríssima del 2008. Tres dies no donaven per gaire, però van estar prou bé. Érem tres famílies, els Gabarró-Solanas, els Moya-González i els Anton-Sales (només els dos primers dies).

CAMINADA I CONCURS DE FOTOS A PRAT DE CADÍ
Per al primer dia, la Pilar va proposar que féssim un concurs de fotografia, així les nenes s'obliden una mica que caminen i no protesten tant. Idea lògica però al final, què va passar, que les grans -Irene, Rut i Gemma, no van arribar al final de l'excursió, a Prat de Cadí. Elles s'ho van perdre, el paisatge era imponent. Aquí us mostrem les fotos guanyadores (Miquel, Irene i Cèlia) i les finalistes. Les més maques de les altres les podreu veure si cliqueu aquí -disponible en uns dies-.

Dues famílies que no ens van poder acompanyar en aquesta sortida van fer de jurat: els Parron-Casanova de les fotos dels grans, i els Rigola-Solanas, de les fotos dels petits.

Guanyadora absoluta: Miquel Anton   Finalista: Berta Solanas

Finalista: Miquel Anton

Guanyadora 1: Cèlia Anton   Guanyadora 2: Irene Anton

ESQUIADES, QUASI SENSE FOTOS

Els altres dos dies els vam dedicar a esquiar. El diumenge a La Molina -estàvem allotjats a la residència Supermolina- i el segon dia a la Masella. El Miquel, que no esquia se'n va anar a fer una volta amb raquetes. Els dos dies va fer molt bon temps i la neu també estava molt bona:

La Molina, 7 de desembre de 2008

Baixant per la Pleta, una bona blava.

Cèlia posant a la Pleta

Juanjo, Adela i Pilar, dinant a Font Canaleta   Lluís, què espera?

La Masella, 8 de desembre de 2008

La Gemma (esquerra) i la Rut a una de les curves de la Bonavista

En aquesta sortida vam provar, per primera vegada un nou allotjament a La Molina (sabeu que el xalet del CEC està tancat ja que amenaça ruina -les obres d'uns apartaments del costat l'han destrossat-). Es tracta de l'alberg La Molina, residència esportiva que abans estava destinada només als seus socis i que fa un parell d'anys va obrir les portes a tothom. Tenen dos edificis (Isards i Supermolina). El primer és l'original, molt acollidor. Nosaltres vam estar al segon. Boníssima relació qualitat-preu, sobre tot en els menjars. L'únic és que les habitacions per a 6 persones són massa justetes, de fet, són iguals que les de 4 però amb dues lliteres més.

Juanjo i Lluís just abans de baixar per Coma Pregona

Prat de Cadí, 1.800 mts

S'ha d'arribar fins al poble d'Estana -Alt Urgell, tocat a la Cerdanya-. Per accedir-hi hi ha una carretera asfaltada tot i que de manera deficient. Aquesta carretera surt de Martinet. Martinet es troba a la carretera N-260 i s'hi pot arribar tant des de Puigcerdà com des de la Seu d'Urgell. Des de Barcelona es pot pujar pel Túnel del Cadí o per la Collada de Toses. Si veniu de Girona, també teniu aquestes dues opcions després d'agafar un tram de l'Eix Transversal. Si sortiu de Lleida o de Tarragona hauríeu de pujar per la C-14, per Oliana.

DESNIVELL TOTAL

Estana

Prat de Cadí
TOTAL ATURADES:     Moltes petites aturades per a les fotos.

Deixem el cotxe a Estana, una mica més enllà del poble, al coll de Pallers. Seguim, a l'esquerra, les marques d'un PR, el PR C-121 que (indicat al principi) ens porta fins a Prat de Cadí. No hi ha massa marques. Primer anem de dret a la cara nord del Cadí, i quan sembla que estem a tocar, el camí s'endinsa en un bosc amb molta pendent. Quan tornema tenir vista de la muntanya ja estem a Prat de Cadí.